
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Dostawa

Termin realizacji zamówienia (czas wysyłki) wynosi 24h od zaksięgowania wpłaty.
O szczegółach doręczenia Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.
➡ Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki DHL należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://sprawdz.dhl.com.pl/
➡ Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki InPost należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=
➡ Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DPD należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://tracktrace.dpd.com.pl/
➡ Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej UPS należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://wwwapps.ups.com/tracking/tracking.cgi?tracknum=
➡ Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej GLS należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
➡ Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Poczty Polskiej należy wkleić numer listu przewozowego na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/
W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, poluzowanej folii, uszkodzenia, kompletność i stan należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków bądź uszkodzeń należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier doręczający jest zobowiązany zaczekać czas niezbędny do sprawdzenia zawartości paczki.
Koszt wysyłki podany jest przy składaniu zamówienia.